wtorek, 14 maja 2013

kolekcja kamieni

W domu  a właściwe w moim pokoju mała rewolucja czyli  malowanie ścian .Malowane są  przez mamę  dwie ściany  a dwie zostają w starym kolorze. Kolor się niewiele będzie różnił a na tamtej jednej za dużo  mebli jest byśmy same  się z tym męczyły . Za to na tamtej ścianę malowanej oj sporo rzeczy wisi  . Wisi moja kolekcja muszli , obrazki , jakieś   aniołki i inne rzeczy dostane  w prezencie itp. Dobże  ze  meble nie musiały być przestawiane bo  tam też mam  sporo  drobiazgów miedzy innymi te kamienie .Piękno można znaleźć wszędzie nawet w zwykłych kamieniach .  Będąc nad  morzem i idąc plażą zbierałam ładne kamienie . Potem w pokoju  musiałam robić selekcje hi hi i  prosić dziewczyny który kamień brzydszy  to go wyrzucę . Wszystkie mi się podobały ale nie mogłam do domu przywieść  tony kamieni. Mama tez troszkę kiedyś zaraziłam kamieniami  bo tez   patrzyła na polne kamienie który  to ładniejszy jest .

2 komentarze:

  1. Piękne kamienie, tez kiedyś zbierałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - piękno można znaleźć nawet w zwykłych kamieniach ;)

    OdpowiedzUsuń