wtorek, 2 lutego 2016

Wszystko czerwone i zielone

Witajcie   w czwartek i w poniedziałek czyli wczoraj miałam indywidualne zajęcia plastyczne. Robiłam takie oto ćwiczenia .Odcienie czerwonego i odcienie zielonego . Wszytko czerwone he he kojarzy mi się to z   tytułem książki Joanny Chmielewskiej  Bardzo lubię jej książki. Te wszystkie zajęcia o jakich wam pisze są w ramach TPG  Jak chcecie troszkę o nas się dowiedzieć to     Nasza pełnomocniczka Martyna Szałaj - Oleksy opowiadała o TPG i Warmińsko - Mazurskiej Jednostce na antenie Radia Plus. Pan Krzysztof Guzek zaaranżował to spotkanie, by promować naszą działalność, za co serdecznie dziękujemy!!
http://c04.common.smcloud.net/s/2208817TIgK.mp3




10 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na obraz na ścianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda, Basiu, jak witrażyk- interesujące :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jak witrażyk, i bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i twórcze zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają te "witrażyki".

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe takie witrażyki .pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie obrazki wyglądają jak witrażyki :) Zielony bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu już Ci nie raz pisałam, że powinnaś malować, malować bo Ty i pędzel to bardzo owocny duet. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń