sobota, 5 marca 2016

Robimy kwiaty kusudama

Witajcie . W tym tygodniu  miałam kilka intensywnych dni. We wtorek byłam  u lekarza  a po południu w biurze na spotkanku  rady klubu .W środę i w czwartek w biurze robiliśmy kwiatki . Martynka we wtorek pokazała mi trochę jak ma on wyglądać ale wiadomo jak tu rozmowy o innych  sprawach więc  nie do końca pokazała . Zresztą mówię jej o to kwiat kusudama ,dobra znajdę w internecie instrukcje bo nigdy go nie robiłam i popatrzę.W środę robiliśmy te kwiatki . Natalka na szczęście umiała je robić. Było nas kilka osób . Jedni wycinali karteczki na płatki inni składali  i kleili płatki i potem  jeszcze ktoś inny sklejał całość i łodygę. Iwonka do mnie jak Martynka łączyła kwiatek  z łodygą ??. Hm no właśnie nie pokazała   . Na szczęście Iwonka i Natalka bardziej  obeznane w tych plastycznych pracach pokombinowały jak to zrobić. Kilka kwiatków powstało ale mało .Więc w  czwartek też spotkanko się odbyło . Oj ale było nas mało..Byłam ja i  kolega co też słabo widzi . Skończyły się nam karteczki na płatki oj oj tragedia ja mam  sama równo wycinać kwadraty masakra !!!!. Na szczęście przyszła  wolontariuszka i ona cięła karteczki ja składałam a kolega   sklejał. A poco na te kwiatki ???   W dniu kobiet  będziemy je rozdawać kobietkom na ulicy  z prośbą o 1% procent podatku na naszą organizacje . Na listku będą wypisane wszytkie dane  .
Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomym
KRS: 0000 109 895
Cel szczegółowy 
Warmińsko -Mazurska Jednostka Wojewódzka 

Jak nie macie   nie wiecie  dla kogo oddać swój 1%  to zachęcam do oddania na moją organizacje .Dzięki temu  możemy miło spędzić czas nauczyć się nowych rzeczy. Być wśród ludzi a nie zamknięci w domu w ciszy i ciemności








6 komentarzy: