piątek, 22 lutego 2019

Koncert i spotkanko

Witajcie W tym tygodniu miło spędzałam czas . Z moim klubem TPG poszliśmy na koncert Apolinarego POlka .W ciekawym kameralnym miejscu fajny koncert poezji śpiewanej
Apolinary POlek a.k.a. Paweł Oleszczuk
Urodzony w 1980 r. w Łomży autor i wykonawca piosenek. Koncertuje na różnych scenach od 1999 r. Gra na gitarze akustycznej, harmonijkach ustnych i czasem na banjo. Jego repertuar to piosenki, w których odbija się przyroda, droga i to, co najgłębsze w człowieku. Gra swoje utwory solo lub z zespołem, akustycznie, dążąc do osiągnięcia pełni naturalnego brzmienia instrumentów i głosów. Żeby płynęło prosto z serc, człowieczych i drewnianych.
Mieszkał w Chełmie, w Krakowie, w Radomsku, w Łodzi, pod Olsztynem. Włóczył się po Polsce autostopem z gitarą, grając na ulicach. Był już grafikiem, doktorantem, ochroniarzem, scenarzystą, autorem gry komputerowej, dźwiękowcem i redaktorem, by osiąść wreszcie na wsi w okolicach Lidzbarka Warmińskiego i zająć się… fotografią.https://apolinary.pl



W Czwartek wybraliśmy się do Lidzbarka w odwiedziny do kolegiKrzysztofa który nie może do nas przyjechać Miło nam  czas na rozmowach minął .Przyniosłam pudełeczko z myślami i każdy losował. takie między innymi myśli były

Mam milion powodów, by każdego dnia wstać z uśmiechem

Jestem wartościową osobą.

Nie ma drugiej takiej jak ja!

Mój uśmiech przełamuje lody.

Moim najcenniejszym skarbem są moi najbliżsi.

Widać jakie  ja wylosowałam.  Siostra Krzysztofa fajne rzeczy ozdoby robi .Kwiaty z pestek dyni czy słonecznika . Ja się śmieje że mi było by szkoda wolała bym zjeść . Fajne choinki z plastikowych łyżek i widelców oraz inne dekoracje .











9 komentarzy:

  1. Tworzycie bardzo fajny i zgrany zespół. Ciekawie spędzacie czas i z tego co widzę nigdy nie pozwalacie by ktoś poczuł się samotny. Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło spędzacie razem czas.
    Uściski, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę Basiu, że masz wspaniały czas ! Koncertu Ci szczerze zazdroszczę, bo to moje klimaty :) Choinka z widelców jest niesamowita i mnie rozśmieszyła :) Pozdrawiam serdecznie ! Nie ma drugiej takiej jak Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie spędzacie czas, a cytat idealnie do Ciebie Basiu pasuje.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu tez ci zazdroszczę tego koncertu super. Kwiatki pomysłowe i chyba tez by mi było żal je zjeść;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale spędziłaś czas Basieńko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie spędzony czas i bardzo ładne kwiatki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O koncert widziałam na FB super sprawa, a takie twórcze spotkanie też widzę że fajne

    OdpowiedzUsuń