poniedziałek, 28 grudnia 2020

świątecznie

 Witajcie . Jak wam minęły święta ??? Mi baaardzo spokojnie bo tylko z mamą. Nawet na wigilie nie pojechałyśmy do siostry .Obie  siostry się spotkały na wigilii i dzwoniły do nas zdjęcia nam wysyłały. Kiedyś też było że każda siostra oddzielnie  świętowała wigilie ale nas wtedy w domu było więcej bo tata i dziadek z babcią siostry odwiedzały nas w pierwszy lub drugi dzień. Mikołaj jednak o nas nie zapomniał. .Dostałam ramki czyli mam więcej malować .By bardziej kreatywnie szaleć dostałam kolorowankę mandale i witrażyk  do pomalowania pomalowania .Oczywiście słodkosci ulubione orzeszki mniam. Dzień przed wigilią wpadła siostra z synami na dosłownie chwilkę złożyć życzenia  , przekazać prezenty i zabrać prezenty . Jeden siostrzeniec został dłużej by mi drukarkę  podłączyć .Dawno temu zepsuła  mi się drukarka i prosiłam siostrzeńca by poradził poszukał jaką mam kupić Troszkę to trwało. Dobrze  że życzenia świąteczne miałam wydrukowane bo ręcznie napisane to by nikt nie rozczytał   Tak wiec od nich na święta dostałam drukarkę. Druga siostra na chwilkę wpadła przed wigilią .A oto jeszcze jedna ozdoba jaką ostatnio zrobiłam . Pokazywałam już bombki z łupinek pistacji .Ostatnio jeszcze jedną nie pomalowaną znalazłam i pomalowałam na złoto bo  choinkę mieliśmy prawie tylko  złoto czerwoną. Zawsze mieliśmy większą sztuczną choinkę a w tym roku mniejszą. jednak nie kupowaliśmy tylko  zrobiliśmy jaz jednej części tej większej . AQ na koniec taki oto świąteczny wieniec  na cmentarz zrobiła siostrzenica 













5 komentarzy:

  1. Cudnie, świątecznie masz Basiu w domu. Choinka śliczna, prezenty fajne, ozdoba z łupinek super. U mnie Wigilia też w bardzo małym gronie, ale święta piękne mimo to. Buziaki i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna choineczka :) I dostatni Mikołaj :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne że Święta udane a Mikołaj o Tobie pamiętał. Cieszę się Basiu że fajnie spędziłaś Święta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, jak widzę święta były udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu święta już sie skończyły,miło że były dla ciebie udane

    OdpowiedzUsuń