wtorek, 2 marca 2021

Dzień staroci 2 mrca


W 2021 roku Dzień Staroci przypada na 2 marca (wtorek).W dniu 2 marca warto przypomnieć sobie o tych starych rzeczach, które z biegiem czasu zawieruszyły się nam gdzieś po kątach. Warto zastanowić się chwilę, jak w ciekawy sposób można nadać im nowe życie lub po prostu oddać czy też sprzedać innej osobie, która będzie miała pomysł, jak dany przedmiot wykorzystać.

"Niby starocie, a duszę mają różne chwile nam przypominają'. Każdy z nas ma w domu jakieś stare pamiątki rodzinne, do których mamy sentyment. Są ludzie dla których zbieranie starych przedmiotów to hobby, ale są też tacy co zbierają wszystko nagminnie i zagracają swoje mieszkania, bo może będzie im to potrzebne. A jak jest u was?

Ja też mam sporo starych rzeczy . Część wystawiam na bazarki charytatywne .Ale też bywa tak że się dziwie oo miałam taką. rzecz i gdzie ona jest ???  Sporo jedna staroci jeszcze w domu jest . Kiedyś pisałam o różnych skarbach jakie mamy w domeczku nad jeziorkiem 




http://basiapawlak.blogspot.com/2019/08/wypad-za-miasto.html

3 komentarze:

  1. Taki młynek też posiadam i używam go w kuchni do mielenia pieprzu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie stare przedmioty z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie odgracam dom, bo ojczym był typem zbieracza. Też mam w sobie coś z chomika, ale to raczej związane z hobby. Śliczna ta czarna szpileczka. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń