sobota, 7 września 2024

Rewolucje domowe

 Witajcie . Mama to lubi przestawiać meble by jej było wygodnie. Jej mnie niekoniecznie . Wymyśliła że kuchenka będzie w koncie .Szafki co tam stały i wisiały  poszły na korytarz .Ale tam stała wielka stara maszyna do szycia .Ja mam za mało mebli ha ha no to mi ją przed półkę za drzwi wcisnęła . Nie bardzo jestem z tego zadowolona .Już się jednak przyzwyczaiłam bo kolejne miejsce mam gdzie mogę położyć książki czy torebki . Nawet wygodniej mi sięgać po książki co są wysoko. Niestety tylko jak chce  wyjąć książki nisko to muszę maszynę odsunąć. Jak mnie niebyło bo byłam w domeczku to wracam i ooo na kuchenka jeszcze półeczkę sama powiesiła . Ona sama prawie wszystko to zrobiła przeniosła .Ech zapomina ile ma lat .musze ją czasami hamować by po stołach nie "skakała" ha ha






1 komentarz:

  1. Fajne są przemeblowania, ale bardzo męczące :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń