czwartek, 22 listopada 2012

Ciężko jest być niskim

Byłam  u lekarza . Coś ostatnio często  ich odwiedzam . Miałam robione badania .Stoły do badań  były wysokie .Co z tego że  był  taborecik  jak  i tak było  mi  ciężko się wdrapać .No i oczywiście potem zejść . Nie wiem drabinę muszę  he he ze sobą nosić chyba .No i tak mam wszędzie .W sklepie nie dosięgnę Będąc na jakimś występie bywa  ze widzę tylko czyjąś głowę. Mogę tak mnożyć przykłady ale po co .Wracając właśnie się zastanawiałam skoro ja mając te swoje 139cm wzrostu mam problemy to  jak ciężko jest osobą naprawdę niskim czyli karłom .Ja niby gdzieś mam napisane karłowatość ale ja dla nich to prawie Jestem Guliwerem  . Tak a  wśród wysokich jestem liliputem .Nie należę  do żadnego świata ani niskich ani wysokich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz