środa, 21 listopada 2012

Kartka z guziczkami

W naszym klubie TPG  to ja zajmuję się pilnowaniem urodzin i robieniem  kartek od nas wszystkich. Potem na  spotkaniu dajemy tym co mają urodziny w danym miesiącu . Ja urodzinki miałam w poprzednim miesiącu   i już i tez dostałam  urodzinowa karteczkę.Fajny pomysł z tymi guzikami .   Ha ha zaraz mamie zabiorę wszystkie guziki  i wykorzystam na kartki . Ba pewno zrobiła ją Karolinka .Bardzo fajna .Wczoraj  Karolinka przyszła do mnie miło  było  fajnie . Zaczęło się od tego że moja siostra chciała by jej przemigać pewna piosenkę. No to ja  po pomoc do eksperta czyli  Karolinki by zna język  migowy .Siostra chciała bym jej nagrała na filmik  jak się miga.  Nie przewidziała tylko że w moim aparacie nie można zrobić filmiku. Ja  nie wiedziałam czy mam taka obcje   bo mało się znam na moim aparacie fotograficznym .Na szczęście Siostra wczoraj akurat do nas przyszła i  Karolinka jej migała a ona się uczyła i zapisywała sobie .Taka beznadziejna pogoda i mnie coś przeziębienie bierze bu.Dziś  jest
Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień!
Z okazji Światowego Dnia Życzliwości i Pozdrowień przesyłam    wszystkim pozytywne wibracje, emanujemy pogodą ducha i rozsyłamy wszystkim dookoła serdeczne uśmiechy.
Pamiętajmy - uśmiech, miłe słowo, pomocny gest i świat staje się piękniejszy ;-)

1 komentarz: