wtorek, 2 czerwca 2015

Miłe spotkanie i korale z papieru

Witajcie . Wczoraj  byłam umówiona z Karolinką na miganie. Dzwoni doi mnie  przed czasem i pyta co robię. Była z Magdą  w mojej lodziarni  która jest  w obok mojego  bloku . Łączy dwa bloki . Posiedziałyśmy na powietrzu i zjadłyśmy lody . Wiatr  był okropny silny i zimny więc mówię idziemy do mnie .Posiedziałyśmy  i pogadałyśmy.Dobrze  nam się rozmawiało  więc już nie  migałam z Karolinką tylko  milo spędziłyśmy czas we trzy na pogaduszkach .Na stoliku leżały  korale z papieru bo  niedawno je zrobiłam.Magdzie się spodobały i  Karolina mówi zrób jej takie .Dałam jej te korale bo robiłam tak sobie nie pod konkretną osobę.Pierwszy raz takie zrobiłam .Kiedyś  podpatrzyłam jak  zrobić zapięcie . Nasza psycholo0g trochę podobne  miała tylko z koralików więc nawet zdjęcia sobie zrobiłam by zapamiętać . Ja korale z papieru bo  mało miałam  koralików jednego koloru .






8 komentarzy:

  1. Wow jakie świetne korale! Takich nie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne korale :) Widać, że fajnie spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to mi przypomina młodzieńcze lata, jak z koleżankami robiłyśmy sobie z kolorowych gazet korale- w sklepach pustki a my miałyśmy po kilka sznurów, ku zazdrości tych bardziej leniwych "dam" :))) korale wyszły Tobie bardzo ciekawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podaj mi proszę swój adres do wymianki
    urszula.muras@op.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie spotkania, a korale niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne korale, bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń