sobota, 23 lipca 2016

Wypad za miasto

Witajcie . Zrobiło się cieplej wiec na parę dni  do domeczku nad jeziorko pojechałyśmy z mamą.
Nie miałam zamiaru pisać o tym ale parę zdjęć porobiłam więc was trochę podrażnię. W środę był spacerek po lesie .Porobiłam trochę zdjęć zbożu . U Lidzi  zabawa fotograficzna http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/07/miesiac-w-obiektywie-lipiec.html
To mi się te zboża i niebo wpasuję w temat . Porobiłam waśnie tez trochę zdjęć  chmur  bo dawno nie robiłam a lubię je fotografować .Niestety  mama mało grzybków znalazła . Nie martwiła się tym bo  przed spacerkiem akurat kupiłyśmy grzybki od pana co chodził  od domku do domku i  miał wiaderko różnych grzybków .W czwartek się opalałam i robiłam właśnie zdjęcia chmur . a wieczorkiem mini spacerek i odkryte ładne widoki .Miałyśmy zostać dłużej ale w piątek pogoda się zepsuła i po południu już do domku wróciłyśmy .https://photos.google.com/album/AF1QipPcOr7XqJmU7nvDCpxa_mz8TI9Fn0gEzm-XuJyO
A to zdjęcia  z lasu i  pola  jakie kilka lat temu  zostały zrobione. Byłyśmy tam w lesie z siostrzenicą i napstrykałyśmy sporo zdjęć














 

6 komentarzy:

  1. Ech, Basiu, piękne chwile... I piękne zdjęcie je dokumentują.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię zdjęcia chmur :) Potrafią bardzo ciekawie się układać na niebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, piękne zdjęcia, których oglądanie nigdy mi się nie znudzi- możesz tu zarzucać nimi ;) Ujęcie zboża na tle nieba wyszło Tobie wspaniale, natomiast snop wody w słońcu, po prostu super :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu piękne zdjęcia zrobiłaś a to ze słońcem doprawdy wprost genialne. Nie wiem jak Ci się to udało !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe obłoczki na błękitnym niebie, złote łany zbóż i las - czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń