poniedziałek, 16 lipca 2018

Lampiony świeczniki ze słoików






Witajcie. Tragedia!!! Kończą mi się słoiki i czym ja was będę zadręczać he he . Oto kolejne moje świeczniki lampioniki ze słoików po biedronkowych jogurtach .Jak pisałam od siostry dawno temu dostałam resztki farb do szkła. Jakoś ich nie używałam wiec się zestarzały . Teraz próbuje nimi malować słoiki .Na początku  konturówka ze starości nie chciała ze mną współpracować ciężko szło. Teraz jest trochę lepiej i powstały świeczniki z których jestem najbardziej zadowolona .Popaćkane esy floresy lub paseczki konturówką i jeden to pomalowany jeszcze lakierami do paznokci 

4 komentarze:

  1. Kolejne fantastyczne lampiony Ci wyszły. Aż żal, że Ci się kończą słoiki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te lampiony. Masz Basiu talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie "popaćkane" słoiczki :) Lampiony wyszły extra :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń