poniedziałek, 10 czerwca 2019

Zabawa u Lidzi

Witajcie Oto kolejna karteczka w Zabawie u Lidzi . Połączenie elementów zielony ,serce i zabawka . Na mojej karteczce jest zielony latawiec z sercem. Latawiec to zabawka czyli wszystkie elementy są połączone  A jak powstała karteczka . Mam sporo różnych szkiców obrazków dawno rysowanych wiec czasami je wykorzystuje .Tak wiec taki nawet nie dokończony obrazek rysowany pastelami olejnymi przykleiłam . Flamastrami narysowałam trawkę i nakleiłam kwiatki. Kartka wiec jest zrobiona kilkoma rzeczami pastelami olejnymi, flamastrami, papierem bo kwiatki i latawiec oraz filc czy coś tam  podobnego bo serduszko nie jest z papieru



8 komentarzy:

  1. Piękna kartka.
    Miałam latawiec, świetna zabawa😀
    Do zabawy wszystko się zgadza😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo pozytywna kartka, Basiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi w zabawie u Lidzi. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo wykorzystałaś swój obrazek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wybrnęłaś Basiu, kartka świetna! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu bardzo pomysłowe podejście do tematu.
    Świetna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka. Naprawdę, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń