wtorek, 9 lipca 2019

Dzień Chodzenia Do Pracy Inną Drogą 9 lipca

 Dzień Chodzenia Do Pracy Inną Drogą9 lipca (wtorek)


Oto kolejne nietypowe  święto 9. lipca świętujemy Dzień chodzenia do pracy inną drogą. To nietypowe święto ma skusić nas, abyśmy zmienili trasę, którą codziennie pokonujemy do pracy. Możemy poszukać innej drogi, przejść się kilka metrów więcej lub znaleźć skrót, o którym wcześniej nie mieliśmy pojęcia.
Jeśli codziennie pokonujesz do pracy ten sam odcinek, w tym samym czasie i z tą samą prędkością (bo tak już się przyzwyczaiłeś, bo tak Ci wygodnie, bo inaczej Ci się nie chce), to 9 lipca możesz to zmienić - o ile nie masz wtedy wolnego,  A może Ci się spodoba i już nigdy nie powtórzysz tej samej trasy, a swoją drogę do pracy będziesz modyfikował codziennie?


6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że takie nietypowe święto jest! Fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A już w pracy :( Przyjechałam autobusem i tramwajem tą samą drogą :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja dziś miałam inną droge do pracy. Z rana miałam badania wiec siłą rzeczy przez całe miasto przejechałam :) było ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście na razie nie muszę chodzić (jeździć) do pracy żadną drogą. Wakacje są super!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszne są te święta, czego to jeszcze człowiek nie wymyśli haha! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń