niedziela, 7 lipca 2019

Stare meble

Witajcie . Ostatnio chwaliłam się nowymi meblami w kuchni a teraz trochę o starych . Mamy w domu meble co mają prawie 50 lat .Takie na wysoki połysk były.Pamiętacie takie??Ale wiecie co w skład kompletu wchodziło dużooo mebli .prawie całe mieszkanie można było od  razu  umeblować .Była wersalka ,stół ,sześć krzeseł, meblościanka z trzech segmentów,szafa wieszakowa, ława, dwa fotele, jednoosobowy tapczanik i jeszcze jedna szafa z półkami . Sporo co . W mamy małym pokoju jest szafa wieszakowa jeden segment meblościanki i przerobiona szafa na komodę.Ostatnio wyrzuciłyśmy jeden mebel od kompletu który był w domeczku nad jeziorem . Ale ale to nie są najstarsze meble w naszym domu.. W mojej pracowni stoi panieńska szafa mojej mamy . Czyli szafa z jej panieńskich lat No ta to ma sporo jakieś 60 lat i jest całkiem jeszcze dobra . Teraz to kilka lat i się meble rozwalają. Ale przecież my nie kupujemy mebli tylko ja mówię że deski . No bo co skoro samemu trzeba złożyć. My mam takie szczęście ze większość mebli jakie kupujemy już jest złożona  teraz kuchenne też były złożone .





Co do zmian w kuchni . To jak przyszły nowe meble to po powieszeniu widać było niepomalowany kawałek . Mama prowizorycznie na chwile przykleiła kawałek tapety . Długo tak nie było bo w czwartek poszłyśmy do sklepu po farbę. Przy okazji odkryłyśmy jak się ulica zmieniła bo dawno tam nie byłyśmy .Sporo teraz u nas remontów ulic jest ale potem tak ładnie poszerzone ulice są lub inne całkiem zmiany  .Tak więc mama w czwartek pomalowała ścianę i teraz tak wyglada biała jest 



8 komentarzy:

  1. Nowe meble nowa energia w domu;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te stare segmenty meblowe, bo u nas też taki był.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stare mebelki, to już prawie jak zabytki! Z nowymi mebelkami jest cudownie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmiany :) U mnie też są moje panieńskie meble, jest segment na wysoki połysk, a także szafa, która pamięta wojnę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia wygląda teraz super, Basiu.
    Też mam w domu meble - staruszki (kawalerskie meble ś.p. Taty).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne meble pani Kasiu, życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jeszcze niedawno miałem takie stare meble w domu. Jednak gdy miesiąc temu zrobiliśmy remont powiedziałem żonie, że musimy się ich pozbyć. Wystawiliśmy je za darmo i nie minęło parę godzin, a już był telefon, że ktoś je odbierze. Jednak są jeszcze osoby, które kolekcjonują takie antyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stare meble nie powiem są bardzo ciekawym rozwiązaniem, ale pod warunkiem że będą nam pasowały do całego wystroju. Ale mimo to ja tam bardziej wolę takie praktyczniejsze meble więc szukałam takich mebli i między innymi tutaj https://www.edinos.pl/ można znaleźć kilka bardzo ciekawych i wartych rozważania mebli.

    OdpowiedzUsuń