wtorek, 1 września 2020

 Witajcie .Ja jestem katastrofą dla gospodarki  he he A wy Bo ja nawet roweru nie mam nie mówiąc o samochodzie Jestem piechur .OOO nawet do Macdonalda nie chodzę.  No dobra z autobusu korzystam ale znam osobę która wszędzie nawet daleko chodzila na piechotę   Ostatnio na piechotę byłam na poczcie a innego  dnia po paczuszkę gdzie indziej . byłyśmy tez w sklepie ciuszki na wagę bo tam często kupujemy i kupiłyśmy za grosze fajne torebki . tylko ze w domu zrobiłyśmy porządek i odkryłyśmy ze torebek to my mamy sporo .a właściwie to mama ma .



6 komentarzy:

  1. Chodzenie jest zdrowe! Podziwiam wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity tekst.:) Torebek nigdy za wiele.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta nigdy nie ma za dużo torebek.
    Ja wprawdzie jeżdżę samochodem, ale McDonalda czy KFC omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. I pomyśleć, że znam rodziców, którzy odwożą samochodem dzieci do szkoły znajdującej się naprzeciwko domu...
    Wspaniałe torebki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, i pomyśleć ile to człowiek wydaje pieniędzy na nic :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń