sobota, 12 września 2020

Sami swoi




 Witajcie . Na charytatywnym bazarku wylicytowałam magnes z muzeum Kargula i Pawlaka. Nigdy nie byłam w tym muzeum a jak to nie być w końcu nazwisko zobowiązuje .Mama jak pierwszy raz oglądała w kinie to patrzy oczom nie wierzy bo na wagonie napisane Kazimierz Pawlak. . Mój tata właśnie miał Kazimierz na imię. Ale to mama z za Buga takimi bydlęcymi wagonami jechała . Tata urodził się w "piwnej " miejscowości bo w Warce. Po wojnie przenieśli się na ziemie odzyskane i w Mrągowie rodzice się poznali . Ja długo myślałam że film Sami swoi tak nazywa moja rodzina bo o Pawlakach . Pierwszy raz jak oglądałam to akurat nie wiedziałam tytułu  dlatego myślałam ze ty tylko rodzinka tak ten film nazywa . Pierwsza cześć jest najlepsza 

5 komentarzy:

  1. Nawet nie widziałam, że jest takie muzeum. a film, wszystkie 3 części, oglądałam po kilka razy, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest takie muzeum :)
    Film uwielbiam, a pierwsza część jest najlepsza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałem, że takie muzeum nawet istnieje :D
    Szczerze, nie przepadam za takimi starszymi filmami, ale no ja już inne pokolenie ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń