poniedziałek, 25 stycznia 2021

Kwiaty doniczkowe

 Witajcie . Ostatnio gdzieś usłyszałam że babeczka w 40 metrowym mieszkanku miała 80 kwiatów doniczkowych. Wow to pewnie wszystkie parapety i ściany nimi obwieszone były. .Moja mama też lubi kwiaty doniczkowe i zaczęłam się zastanawiać ile ich ma .Ostatnio pisałam że kilka odsala Karolince ,wnuczce ,wnukowi .Moje siostry jej przynoszą swoje kwiaty  by je odratowała ale jej ostatnio też jakoś chorują . Tak wiec je mniej więcej policzyłam . Całe parapety są w kwiatach . W dużym pokoju jest ich w sumie kilkanaście . W mamy sypialni8 i w kuchni chyba po 10 . Najmniej mam ja . W pierwszym 6 a w pracowni tylko 2 . Tak wiec około 40 kwiatków . Mamy na większym metrażu niż ta babeczka ale też sporo .A wy ile macie kwiatków doniczkowych w domu?????

















7 komentarzy:

  1. Dużo pięknych kwiatów macie z mamą. Kwiaty lubią jak się do nich mówi. Nie chciałam wierzyć jak mi babcia mówiła a teraz sama gadam do kwiatków 😜 Aloes i geranium to bardzo pożyteczne rośliny ☺️ Pozdrawiam Basiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kwiaty Basiu. Widać że mają dobrze - wyglądają na zadbane i zdrowe. Kwiaty lubię, ale troszkę o nich zapominam. Uwielbiam storczyki. Kwitną zawsze pięknie i długo - mam ich kilkanaście:)))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu!
    Gratulacje dla Mamy. Faktycznie ma mnóstwo kwiatów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, macie bardzo dużo kwiatów. Pięknie wygląda taki ukwiecony dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiaty. Mam tez sporo doniczek ale nie liczyłam ile

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja. Sama chyba jednak nie zdecyduję się na taką ilość kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo kwiatków :) U mnie niestety nie może tyle kwiatków stać na oknach, bo koteczki za bardzo się nimi interesują - hahaha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń