sobota, 29 października 2022

 Witajcie Dziś są moje urodzinki . taką śliczną karteczkę i prezencik dostałam od Małgosi    1   https://papierowy-jarmark.blogspot.com/ Bardzo ci dziękuj e za pamięć karteczkę muszelkowe skarby Karteczkę dostałam też od Moniki    2 http://zakletaigielka.blogspot.com/ oraz trzecią od znajomej . Rodzinny obiad jest jutro i tak zapakowałam prezent dla siostry. A w nim  między innymi wspomnień czas czyli komik o klekisie . Bardzo je lubiłyśmy . Kto je tez wspomina z sentymentem?

1

2

3




7 komentarzy:

  1. Basiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! 100 lat!
    Pamiętam kleksowe przygody:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Basiu, jeszcze raz. Cieszę się, że karteczka dotarła. A ten komiks bardzo lubiłam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Piękne prezenty.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, samych słonecznych dni, spełnienia marzeń, 100 lat. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Basiu, dużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 LAT !!! Dla Ciebie i Twojej siostry !!! A komiks pamiętam i kiedyś też mi się podobał :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń