poniedziałek, 17 października 2022





 Witajcie /Wiecie że czasami od znajomej dostaje drobiazgi ot bo się przydadzą . Od siostry i siostrzenicy też dostaje . Ostatnio dostałam kartki świąteczne do wykorzystania .A niedawno robiła porządki i oddała mi różne zeszyty i naklejki . Fajnie jest dostawać przydanie . Cytat z jednego zeszytu jest super he he "Praca uszlachetnia Lenistwo uszczęśliwia" Jak napisałam Fajnie jest dostawać przydasie  A oto 10 rzeczy których chcą rękodzielniczki 

! przydasi  Zgadza się 

2Przyjaciól z przydasiami  oooo to mam 

3Dużego domu by upchnąć przydasie   oj oj tak tak ostatnio wspominałam ze by mi się willa przydała na powiększające się ilości książek czyli druga willa na przydasie ha ha 

4Pieniedzy na przydasie oj tak 

5Męza który nie ma nic przydasią    to mnie nie nie dotyczy choć ostatnio cos mama marudzi ze mama sporo rzeczy

6Darmowe przydasie noooo

7 odjechanych szafek na przydasie oj tak tak Choć ja mam w miarę posegregowane 

8pokoju tylko na przydasie to ja akurat mam 

9 Czasu by używać wszystkich przydasie .   Czas to mam tylko weny  pomysłu czasem brak i co potem z tym zrobić 

10Więcej przydasie Ha ha 

 A jak tam u was z tą listą????



4 komentarze:

  1. Pewnie każda rękodzielniczka by się pod tym podpisała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista jest świetna, podpisuję się pod nią obiema rękami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super niespodzianki dostałaś Basiu. Również i ja podpisałabym się pod tą listą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń