sobota, 15 lipca 2023

Spacerki

 Witajcie Już pisałam ze ostatnio coś więcej tuptam po mieście .W tym tygodniu też troszkę się ruszałam . Oprócz kilku  wyjść i buszowań po sklepach nie spożywczych były spacerki . W środę był spacerek z mamą do naszego parku . Tam była akcja "Środy z profilaktyką"- akcja NFZ dedykowana profilaktyce i promocji zdrowia

"Środy z profilaktyką" - akcja NFZ dedykowana profilaktyce i promocji zdrowia  Myślałam ze coś więcej będzie a tu jedno stoisko z ulotkami . Ale spacerek po parku był miły. Wracałyśmy inną drogą
na Plac solidarności pod pomnik.wolności ojczyzny  . W czwartek z moja asystentką poszłyśmy na plaże  miejską szukać alei gwiazd sportu . Okazało się ze to z drugiej strony jeziora . Na plaży mało ludzi bo sinice. Jak widać są tam    truskawkowe  dekoracje bo to akcja Miejskiego Ośrodka kultury. Wiedziałam ze jest tam  Książkochatka i kilka książek oddałam . Nawet jedną wzięłam .Tak już drugi raz oddalam kilka książek . Ja oddaje znajomej na jej bazarek charytatywny.Ale mam ich tak wiele a nie wszystkie po przeczytaniu chce zatrzymać U  znajomej też nie wszystkie się licytują tak wiec oddałam je tu 

























5 komentarzy:

  1. Lato to idealny czas na spacerki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda piękna to i od razu ma się większą ochotę na dłuższe spacerki :). Uroczy jest ten Wasz park. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spacerki i piękne widoki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie tak spacerować letnią porą, byleby nie było za gorąco.
    Pozdrawiam, Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity spacer Basiu i świetna szafa na książki. Też korzystam z tego typu akcji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń