piątek, 29 grudnia 2023

Mój dzień w książkach 2023

 Oto zabawa  Zabawa "mój dzień w książkach"   Należy złożyć zdania  uzupełniając  tytułami przeczytanych książek w ciągu roku.Mój dzień w książkach 

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc 

Mój dzień w książkach 

Zaczęłam dzień (z) wędrowcem  _____.

W drodze do pracy zobaczyłam __Relikwiarz lukrecji Borgii  ___

i przeszłam obok Bożej maszyneri _____,

żeby uniknąć ___   _Bramy piekła_ ,

ale oczywiście zatrzymałam się przy __ Lodowej Pannie___.

W biurze szef powiedział: _Umarli czasu nie liczą   ____.

i zlecił mi zbadanie _zagadki miłości ____.

W czasie obiadu z __Córką szulera  ___

zauważyłam _Ogon diabła  ____

pod _Drugą fundacją ____ .

Potem wróciłam do swojego biurka R


egion węza_____.

Następnie, w drodze do domu, kupiłam __cudowny amulet ___

ponieważ mam _Błękitna krew  ____.

Przygotowując się do snu, wzięłam ___List Vivera __

i uczyłam się _Bez słów  ____,

zanim powiedziałam dobranoc __Mama kazałam mi chorować  ___ .




4 komentarze:

  1. I wyszło zabawne opowiadanko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalnie wyszło, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomicie wyszło Basiu. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa z wykorzystaniem tytułów książek. Zabawne opowiadanie wyszło.

    OdpowiedzUsuń