piątek, 12 lipca 2013

Niebieski koszyk

Witajcie  w ten pochmurny  dzień . Oto niebieski  koszyczek jak niebo  którego dziś nie widać.Znajoma prosiła  bym jej taki niebieski   zrobiła . Miał być  z rączką i ozdobiony . Powiedziałam ze  nie umiem  raczki robić a   ozdoby   to też  nie bardzo sprecyzowała kwiatek  koronka sama wiesz co .Powiem wam że bardzo się denerwowałam robiąc ten koszyk .Znajoma bo to starsza pani  jest bardzo nie do dogodzona . Choć koszyk był  robiony na zasadzie prośby a nie płatnego zamówienia to bardziej  się denerwowałam niż jak potem  robiłam te  parę koszyków na zamówienie. Na szczęście  była  zadowolona choć  niestety koszyk dostała bez rączki . Widzicie jaka mi beznadziejna wyszła i się rozwaliła . Ozdoby to  plastikowa koronka i sztuczna róża .
nie udana  rączka



4 komentarze:

  1. Koszyczek śliczny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny koszyk, a ozdoba bardzo ładna nie narzekaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu dobrze,że rączkę odrzuciłaś bo nie da się ukryć ale była trochę nie taka jak trzeba Za to koszyczek teraz po metamorfozie wygląda super i ten kolorek jest cudowny:)Pozdrowionka Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam jeszcze zrobić takiej rączki - to chyba nie jest proste. Ale bez rączki też wygląda fajnie. Ślicznie go ozdobiłaś Basiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń