sobota, 20 lipca 2013

Plakat

pomysł siostry

wybrany  obrazek


pierwsza propozycja


Witajcie Pamiętacie  jak szukałam pomysłu na plakat . Zła byłam   bo nie jestem  artystą  plastykiem tylko  paćkam farbą  kartki . Ciężko mi było coś wymyśleć.Serca do tego nie miałam . Nawet siostrę prosiłam . Ona coś tam komputerowe zrobiła . Wreszcie plakat powstał . Ja tylko malowałam resztę ktoś inny robił . Pierwsza propozycja to tylko wysoka wieża i przednią   płótno    i reszta kartki pusta bo widziałam ze muszą być napisy . W tamtym roku zrobiłam obrazek a okazało się że tylko logo mam zrobić. Teraz jednak druga propozycja to już obrazek z większą ilością elementów . Budynki starego miasta   a u góry niby pięciolinia i też  budynki olsztyńskie  planetarium wieża ciśnień teatr . Jak ten czas leci już niedługo festiwal  a ja chciałam wam opowiedzieć historie  naszego festiwalu przed tym festiwalem . Od  jutra  opowiem  historie festiwalu . O fesitwalu tegorocznym przeczytacie t
nasz plakat


u

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz