wtorek, 7 stycznia 2014

Kartka

Witajcie . Oto  taka prosta kartka .Prosta a ile z nią miałam zachodu problemu .Pomyślałam taką prostą zrobię ot  potnę pocztówkę a potem ją  złoże troszkę elementy od siebie oddzielając .Pocięłam ją starając by kawałków  nie pomieszać a jednak pomieszały mi się.Mala pocztówka co tam takich małych  "puzzli " nie ułożę .No i zaczęło się he he . Nie mogłam  tego ułożyć  .Tnąc kartkę nie  bardzo się jej przyjrzałam i nie pamiętałam jak wygląda. Na drugim zdjęciu może bardziej widać że jeden kwiat leży a ja go cały czas stawiałam i nigdzie mi nie pasował.Wreszcie  udało mi się te moje puzzle ułożyć ale  naklejając jeden element  nakleiłam do góry nogami  .Na szczęście  element był z boku i zakryłam go sztucznym kwiatkiem  i liściem .Tak powstała moja  prosta kartka .
się
.W

7 komentarzy:

  1. haha, no to świetna przygoda. Powiem Ci, że gdybyś nie napisała, że ten kwiatek ma coś ukryć, to pomyślałabym, że tak właśnie miało być od początku, bo bardzo pasuje do reszty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy wygląda jakby był zamierzony od samego początku powstawania kartki, więc moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo :) Cieszę się, że w końcu się udało ułożyć wszystkie elementy, bo kartka wyszła elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, cudna, patchworkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Basiu że rok zaczęłaś bardzo pracowicie:) Tyle ślicznych nowości u Ciebie,a ta karteczka jest piękna,a czasem najprostsze prace sprawiają najwięcej trudności:)Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł Basiu, wyszło sympatycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały efekt! muszę pooglądać wszystko dokładnie bo widzę że mam zaległości:)

    OdpowiedzUsuń