piątek, 31 października 2014

Urodziny spędziłam na warsztatach psychologicznych

Witajcie . Jak wiecie  w środę miałam urodziny . Po południu poszłam na warsztaty psychologiczne  . Bardzo fajne warsztaty były. Rozmawialiśmy o relacjach między ludźmi .Omawialiśmy przeczytane opowiadanko . Na warsztatach dostałam w prezencie torcik wedlowski .Ja  jakieś słodkości do poczęstowania  też  przyniosłam .Miedzy innymi  cukierki w koszyczku z papierowej wikliny by miały gdzie stać leżeć te cukierki .Potem ten koszyczek  dałam jednej nowej wolontariuszce .  Bardzo bardzo  wszystkim  dziękuję za śliczne życzenia  prezenty .



7 komentarzy:

  1. super, fajna sprawa takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  2. No to bardzo owocnie spędziłaś ten dzień, a torcik mniam mniam aż Ci go Basu zazdroszczę (bo ja słodyczożerna jestem) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, życzę Ci szczęścia, zdrowia i wszelkiej pomyślności. Cieszę się, że masz takich fajnych przyjaciół, to ważne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie też Basiu przyjmij najlepsze życzenia, spełnienia marzeń, szczęścia i dużo zdrówka :) Spędziłaś fantastyczny dzień w gronie bardzo fajnych ludzi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz przyjmij ode mnie, Basiu, najserdeczniejsze życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ciekawie spędziłaś Swoje urodziny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń