środa, 23 września 2015

Liebster Blog Award.

Witajcie kilka dni temu dostałam dwa wyróżnienia . Dopiero teraz znalazłam czas by odpowiedzieć na pytania  Bohttp://mojecudawianki1.blogspot.com/2015/09/kawowa-wymianka-i-kolejne-wyroznienie.htmlż   Bożenki
1. Jakiej nowej techniki chciałabyś się nauczyć ?
Ocho różnych masa solna , kusudama czy jak to się tam zwie bransoletek makramowych

2. Kiedy wpadłeś na pierwszy pomysł, by założyć bloga?
Jakieś trzy lata temu koleżanka mnie namówiła

3. Do czego masz słabość?
Hm moja słabością he he to internet


4. Co jest Twoją inspiracją?
Inspiracje znajduje w internecie w przyrodzie .W wymiankach

5. Co motywuje Cię do działania?
Robię dla przyjemności No chyba ze motywuję mnie czas bo muszę coś zrobić w konkretnym czasie

6. Lubię to co robię bo…..(napisz kilka zdań o tym mkramco lubisz i dlaczego)
sprawia mi to przyjemność relaksuje się

7. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem?
Od robienia kartek świątecznych . Miałam sporo naklejek świątecznych i pomyślałam ze zamiast kupić kartki jakieś zrobię. Znajomej się spodobały więc pomyślałam na następne święta też zrobię..I tak się zaczęło

8. Gdybyś miała dostać 100 000 Dolarów za przestanie prowadzenia bloga i  totalny zakaz wchodzenia na inne blogi to byś….?
Hm może za milion dolarów to he he może tak ale raczej już nie umiem żyć bez bloga

9. Co Twoim zdaniem oznacza słowo "szczęście"?
Spokój ,równowaga robienie tego co się lubi

10. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Ma bardzo wielkie znaczenie

11. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Cieszyć się małymi rzeczami .Robić to co się kocha nawet jeśli niezbyt ci to wychodzi

1Co i dla kogo tworzysz? Robię kartki dla rodziny i znajomych na urodziny imieniny. Koraliki. i inne rzeczy dla siebie Czasami rzeczy na wymianki
2. Co myślisz o wymiankach na blogach? Lubie wymianki bo mnie motywują czasami do zrobienia czegoś innego niż zawsze robię
3. Byłaś/jesteś/chciałabyś zostać projektantką na którejś ze stron oferujących przydasie? Nie bylam i raczej nie nadaję się
4. Odwiedzasz blogi inne niż poświęcone rękodziełu? (modowe, o kosmetykach) rzadko choć się zdarza
5. Marzy Ci się coś związanego z tworzeniem? Robić piękne rzeczy by robić tworzyć dla ludzie  nie koniecznie sprzedawać ale by  znajomi prosili bym coś dla nich zrobiła 
6. Jakie przydasie chciałabyś mieć/dostać/wykorzystać pierwszy raz? Lubie różne przydasie teraz szaleje z koralikami więc koraliki pierwszy raz hm nie mam pojęcia
7. Lubisz/lubiłaś w szkole plastykę, zajęcia praktyczne? Plastykę malowanie tak ale zajęcia praktyczne to nie bardzo
8. Bierzesz udział w candy/rozdaniach na blogach? Tak biorę udział
9. Dlaczego tworzysz?
10. Jakiej tematyce najczęściej są poświęcone Twoje prace? Na jakie okazje najczęściej powstają? Najwięcej to kartek i ozdób na święta oraz kartki urodzinowo imieninowe
11. Bierzesz/brałaś udział w wyzwaniach? (tworzenie prac według wytycznych, na konkretny temat) tak czasami a najczęściej to w wyzwaniu kwiatowym i kolorki u Danusi
Bardzo dziękuje za wyróżnienie ale  wybaczcie nie pociągnę dalej uważajcie się ze wszystkie jesteście wyróżnione .

3 komentarze: