sobota, 26 maja 2018

Foto zabawa u Lidzi

Witajcie Lidzia wymyśliła super zabawę foto . https://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/05/fotograficzny-alfabet.html?showComment=1526110769697#c7928030694942983940

Robimy w danym tygodniu zdjęcia na konkretna literkę a  kategorie to jedzenie, fauna i flora, w domu, na dworze . Bardzo lubiłam grę w państwa miasta .Tylko tam było kilka chwil do myślenia a w tej zabawie czasu mamy sporo . Mózgownica gotuje  mi się od myślenia. Ciągle myślę co jest na dana literkę i czy i gdzie to znajdę. Ale to dobrze niech sobie  mózg popracuje  bo zastoi się bez myślenia . Myślę jakie kwiatki  na dana literkę i mamy pytam mama  u nas   przy domeczku mamy to . Oto moje zdjęcia na dwie pierwsze literki
A  ananas     specjalnie  kupiony .  Aloes stoi u mnie w pokoju . Atlas mamy .Autobus .
B bub mniam uwielbiam    .Bociek Zdjęcie w muzeum przyrody zrobiłam. Bandaż   i Biletomat
Na dworze to myślałam blok balkon aż tu będąc w mieście stoję na przystanku i ooo biletomat i już zdjęcie zrobione .Super fajna ta zabawa foto jest










8 komentarzy:

  1. Piękny aloes. Bardzo fajne muzeum, w którym zrobiłaś zdjęcie bociana. Super zabawa, ciekawe skojarzenia. Pozdrawiam Basiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skojarzenia, dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu to dla mnie sama radość, że się przy tym świetnie bawisz. Ja sama mam wielką radochę czekając i oglądając Wasze zdjęcia. Sama chodzę i kombinuję jakie zdjęcia zrobić i czy któraś z Was w nie trafi :) Fajnie że się ze mną bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe skojarzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna zabawa i skojarzenia bardzo ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, świetnie zdjęcia. Ja też uwielbiam bób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! Tez tak mam że ciągle myślę co zrobić i gdzie to znajdę, Ale bawię się wspaniale, Zdjęcia wspaniałe Skojarzenia super - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawa, a zdjęcia bardzo fajne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń