środa, 30 maja 2018

6 lat bloga

Witajcie . To już 6 lat jak mam bloga . Pierwszy wpis był bardzo krótki .http://basiapawlak.blogspot.com/2012/05/witam-nazywam-sie-basia.html#comment-form
Koleżanka namówiła ma bloga bo jeden kolega pisał.  Robisz fajne rzeczy to też pokazuj  .Siostrzeniec mi założył i tak już 6 lat. Bardzo się z tego ciesze . Poznałam ciekawe blogi fajnych ludzi . Biorę udział w różnych zabawach , wyzwaniach .Biorę tez udział  wymiankach kartkowych i nie tylko . Choć takie prezentowe ostatnio nie mogę nic ciekawego znaleźć . Mój blog jak wiecie  jest nie tylko o tym co robię z prac plastycznych rękodzielniczych ale o wszystkim co mnie dotyczy . Teraz proponuje wam taką mini zabawę .Jestem ciekawa czy mnie  troszkę znacie . Zadam wam 6 pytań tyle ile lat ma mój blog . Kto chętny to na nie odpowie . Może będą  nagrody . Niestety jest pewne utrudnienie . ja nie umiem ukryć komentarzy tak więc chętni  odpowiadają na pytania na mojego mejla

pawlakbasia@wp.pl

Zaczniemy od  czegoś prostego

1 na punkcie czego mam bzika . Czyli co zbieram ???

2 Gdzie spędzam lato?//

3Czego z rękodzieła plastycznych rzeczy robię najwięcej ???

Teraz trudniejsze

4 Jaki jest mój znak zodiaku ???

5Ile mam wzrostu ??? Można się pomylić o 6 centymetrów  choć w moim  przypadku to dużo.

najtrudniejsze 

6 Do jakiej organizacji należę  czyli mój klub do którego chdzię i miło spędzam czas . Można skrót  ale lepiej  pełna nazwa .

 No to do dzieła!!!! 

Ale to nie wszytko . przypominam że odpowiedzi  na mejla ale w komentarzach możecie zadawać  pytania jeśli jeszcze chcecie  coś o mnie wiedzieć  Odpowiem w kolejnym poście

9 komentarzy:

  1. Basiu gratuluję Ci tej 6 rocznicy i życze jeszcze wielu kolejnych lat tutaj z nami na blogu. Fajny mini konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też gratuluję tak pięknej rocznicy :) Fajne zdjęcia pięknych kwiatków :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia Basiu - bzy, kwiatki, nawet bluzeczkę masz w bardzo ładne kwiatuszki. Piękna rocznica Basiu.:) Gratuluję i życzę wytrwałości w blogowaniu oraz wielu ciekawych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Basiu 6 rocznicy blogowania! Piękny staż. I oczywiście życzę wielokrotności tej liczby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Gratuluję Ci tej 6 rocznicy,I Życzę Ci dalszego Miłego blogowania,ładne zdjęcia Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko, gratuluję i życzę Ci kolejnych lat blogowania, nieustającej weny i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, serdecznie gratuluję pięknej rocznicy i życzę Ci jeszcze wielu, wielu lat radosnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń