poniedziałek, 28 maja 2018

lampiony świeczniki ze słoików

Witajcie . Oto moje pierwsze lampiony ze słoików .Pierwszy  jest zrobiony z jakiegoś zwykłego słoiki a reszta to te słoiczki bo biedronkowych jogurtach jakie dostałam od znajomej .Te są  pierwsze. Kolejne będą inne . Te są  zrobione  z takiego papieru kalki  cienkiej Nie  wiem  jak to nazwać  Kiedyś na naszym  festiwalu  na warsztatach robiliśmy   z tego lampiony .http://basiapawlak.blogspot.com/2016/09/festiwal-warsztaty-plastyczne-lampiony.html
Zostały takie resztki paski  po festiwalu i instruktorka mi je dała .Pomalowałam popaćkałam akwarelkami a kwiatki wycięłam dziurkaczem . Niestety przy przyklejaniu trochę się pomarszczyło  .Pomalowałam różnymi lakierami do paznokci by jakoś to uratować . w dzień może i nie najlepiej to wygląda ale w nocy   troszke lepiej . 














5 komentarzy:

  1. Fajne lampioniki Basiu. Te słoiczki po jogurtach świetnie sie do tego nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uniwersalne te słoiczki :) Lampiony wyszły bardzo ładnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nastrojowe świeczniki, Basiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne świeczniki Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Urocze świeczniki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń