piątek, 1 czerwca 2018

6 lat bloga odpowiedzi

Witajcie . Miło mi ze kilka z was odpowiedziało na  moje pytania . Lidzia Czarna dama z http://misiowyzakatek.blogspot.com/  
Ania T z http://wkolorowymswiecie.blogspot.com
 Magda z http://zaciszelenki.blogspot.com 
Wszystkie z was prawie dobrze  odpowiedziałyście 

1 na punkcie czego mam bzika . Czyli co zbieram ???

Zbierasz głównie muszle, dodatkowo zbierasz też papeterie   .Brawo  Ania dodała że prztdaski he he co tez jest prawdą

 

2 Gdzie spędzam lato?//


2. Lato spędzasz w domku nad jeziorem.  Ciekawostką jest to że ta  miejscowość  śmiesznie  się nazywa...Słupy

 

3Czego z rękodzieła plastycznych rzeczy robię najwięcej ??? 

Najwięcej robisz kartek.Ania dodała że kiedyś  sporo robiłam z papierowej wikliny

 

Teraz trudniejsze

4 Jaki jest mój znak zodiaku ???

 

Znak zodiaku - Skorpion.

5Ile mam wzrostu ??? Można się pomylić o 6 centymetrów  choć w moim  przypadku to dużo.   

To pytanie było  najtrudniejsze  Lidzia 158 Ania 150    A specjalnie wam to pytanie zadałam bo choć nie często wam męczę   pisaniem jak to być niskim  to na pewno kiedyś o tym wspominałam  BRAWO Magda mam dokładnie 139 cm

6 Do jakiej organizacji należę  czyli mój klub do którego chodzę i miło spędzam czas . Można skrót  ale lepiej  pełna nazwa .

Należysz do TPG (Towarzystwa Pomocy Głuchoniemym  Brawo Magda 
Ania i Lidzia napisały Towarzystwa Przyjaciół Głuchoniemym Ale wiecie że czasami tak nazywają  nas to fajnie choć mylą się i tak i mówią Towarzystwo Pomocy Głuchoniemych  . Bo nie wszyscy wiedzą  ze są też
Głuchoniemi.
Brawo dziewczyny .Wszystkie dostaniecie niespodzianki . Tylko proszę  cię Magda wyślij mi na mejla twój adres bo Ani i Lidzi to mam  od lat .


 

7 komentarzy:

  1. Miła niespodzianka Basiu, bardzo się cieszę i dziękuję.:) Warto było "przekopać" Twój blog.:) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję Lidzi i Ani.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, bardzo Ci dziękuje, fajnie było się sprawdzić jak dobrze Cię znam :) rzeczywiście kiedyś gdzieś tam coś o wzrośnie wspominałaś, ale nie miałam czasu tego szukać i nie sądziłam że jesteś aż taka fajna malutka. Ale wiesz jak to mówią? Że małe jest piękne i tego się trzymaj :) Gratuluję też Ani i Madzi prawidłowych odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, gratuluję rocznicy, dziewczynom wygrane:) Miło poznać bliżej:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dziewczynom. A ja nie mogłam znaleźć wpisu z wzrostem i sobie odpuściłam:)
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje dziewczynom mają sporą wiedzę o Tobie.
    ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Miałam Też wysłać, Ale mam taki charakter że jak nie jestem czegoś pewna , wole nie ryzykować , Czasu nie było na szukanie czegokolwiek , A miałam kłopoty z Twoim wzrostem i znakiem zodiaku, Ale dzisiaj czytając odpowiedzi to znak bym dobrze trafiła ale ze wzrostem nie - Pozdrawiam Serdecznie I Gratulacje dla tych co trafiły

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że tak dużo udało mi się dać prawidłowych odpowiedzi :)
    Wiedziałam, że jesteś niska, ale nie pamiętałam, że aż tak :)
    A nazwę Twojego towarzystwa też pisałam z pamięci - haha: Jak się okazuje pamięć płata czasem figle :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń