niedziela, 17 czerwca 2018

Kartka ,muzyka ,spotkania

Witajcie . Oto karteczka jaka już jakiś czas temu zrobiłam .Kolorowy papier kwiatki z dziurkaczy i elementy z wykrojnika .Poprzedni weekend i nie tylko miałam telewizyjnie muzycznie . Z przyjemnością obejrzałam festiwal w Opolu. Najbardziej podobały mi się koncerty nocne czyli sobotni piosenka literacka i  kabaretowa oraz niedzielny Piosenka ci nie da zapomnieć . Jak to Alicja Majewska powiedziała lubimy piosenki które znamy .To prawda super się słuchało znanych piosenek . Podobno festiwal w tym roku miał mniejsza widownie  niż poprzednio .W piątek to prawie wcale nie oglądałam a podobno dużo oglądało . W poniedziałek obejrzałam scenę alternatywną .Kiedyś sporo sporo słuchałam muzyki i wiedziałam co jest co graja . teraz mniej słucham wiec z  ciekawością obejrzałam nowe inne nurty . We wtorek na TVN miałam ucztę muzyczną super koncert dla Zbyszka Wodeckiego .Bardzo mi się ten koncert podobał .W kolejnych  dniach było  prezentowo, eklerkowo , spotkaniowo. W środę przyszła wolontariuszka i robiliśmy kronikę .Przyniosła mi kolejne słoiczki po jogurtach .W czwartek spotkałam się ze znajomą co mieszka  w Warszawie i co jakiś czas tu do rodziców jedzie .Milo sobie poplotkowałyśmy .Od niej też dostałam różne drobiazgi bo wie  że wszytko wykorzystam . A w sobotę był spacer z TPG o którym już pisałam . Co do eklerki to we wtorek kupiłam by zrobić  zdjęcie do zabawy foto u Lidzi a w czwartek jak spotkałam się ze znajomą to u niej tez zjadłam eklerkę . Tak wiec w jak od lat nie jadłam tego ciastka to teraz dwa razy w jednym tygodniu .




6 komentarzy:

  1. Opola nie oglądałam, rzadko oglądam tv. Ale kusisz Basiu eklerkami..., chyba już kilka lat ich nie jadłam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eklerki smakowicie wyglądają, karteczka bardzo ładna i kolejny intensywny tydzień u Ciebie :)
    Bardzo dziękuję za super niespodziankę, jak mi się uda w ciągu dnia zrobić zdjęcia, to się pochwalę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Karteczka Urocza, Tydzień jak zawsze miałaś wspaniały, A eklerki chyba Cię polubiły - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam koncert dla Wodeckiego :) super karteczka Basiu a eklerki tak smakowicie wyglądają... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, Basiu, a jakie smakowite eklerki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koncert dla Wodeckiego był świetny, a Opola już dawno nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń