sobota, 23 czerwca 2018

Latoo

Witajcie Podobno zaczęło się lato??  A tu pogoda się zepsuła zimno brrr. Ja  Miałam przedsmak miłego lata .W środę rano pojechałyśmy z mamą na jedno nocowanko do domeczku nad jeziorkiem. Pierwszego dnia sporo się nawet działo. Był spacerek po lesie . Ale sucho!!!!  Mama tylko szczaw znalazła a grzybków .wcale . Było opalanko i czytanko. Wieczorem spacerek nad jeziorko bo jeszcze  w tym roku tam nie byłam.A potem sesja  zdjęciowa mini ogniska . Mama potrzebowała popiołu    . Podobno dobry na ślimaki  .Co zasadzi i to jej ślimaki podjadają wiec je tempi . W czwartek  był pierwszy dzień lata i z tej okazji była mala imprezka . Mama zaprosiła znajome i milo czas minął. A potem pogoda się zmieniła . Dbrze4 ze wracałyśmy samochodem bo strasznie padało . Ale deszcz jest bardzo potrzebny .













7 komentarzy:

  1. Basiu, piękne zdjęcia. A u mnie leje i bardzo zimno.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Basiu.:) U mnie tylko się ochłodziło, ale nadal czekam na deszcz, bo straszna susza. Deszcze omijają nas bokami. Serdeczne pozdrowienia dla Ciebie i Twojej mamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas lato zaczęło się zimnem, wiatrem i deszczem, ale ja tam nie narzekam, wole to niż upały, wtedy znacznie lepiej się czuję. Fajnie Basiu spędziłaś ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spędziłaś czasu Basiu i śliczne fotki zrobiłaś by zachować na dłużej wspaniałe chwile :) Deszcz jest bardzo potrzebny, u mnie niestety spadło tylko kilka kropel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczne roślinki, kwiatuszki. :) A ognisko magiczne. Już nie pamiętam kiedy byłam na jakimś. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Zawsze pięknie spędzasz czas,tym razem nawet przy ognisku, Zdjęcia Cudowne, Śliczne kwiaty macie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. To ognisko wcale nie wygląda na mini :) Kwiatki piękne i nawet bez deszczu ładnie wyglądają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń