poniedziałek, 18 czerwca 2018

Foto zabawa

Witajcie . Dziś w foto zabawie literka EEE. Miałam z nią trochę problemów . Wiedziałam ze jedzenie to eklerka ale jakoś nie po drodze  mi było do ciastkarni . Wreszcie idąc na pocztę zaszłam i kupiłam . Byla mniam pyszna . Dawno nie jadłam .
Z roślinkami był problem aż Lidzia napisała że  mogą być  nazwy łacińskie . Znalazłam takie kiedyś zrobiłam w parku zdjęcie
echinacea purpurea Jeżówka purpurowa 

W domu to łatwo encyklopedia . Kiedyś się stało  w kolejkach ,zapisywało zdobywało z trudem a teraz wszytko masz w internecie 
no i ostanie  Na dworze . Dzięki spacerom  poznaje Olsztyn . Spacer dawno temu z TPG . Nawet nie wiedziałam że  mamy elektrownie wodną a ze spaceru się dowiedziałam
Elektrownia wodna „Łyna” należąca do Zakładu Energetycznego Olsztyn S.A., zlokalizowana na rzece Łynie u ujścia do niej rzeki Wadąg. Elektrownia uruchomiona w 1907 r. i czynna do dziś. Na wyposażeniu są czynne turbiny z 1927 r.

http://www.atrakcje.olsztyn.pl/Zabytki/zespol-elektrowni-wodnej-lyna.html




6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia na literkę E :) Szczególnie podoba mi się elektrownia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu super zdjęcia i widzę że dzięki tej zabawie mało że się najecie to jeszcze dowiecie kilku ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, pamiętam jeszcze czasy, kiedy to Encyklopedie były Internetem

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Wspaniałe zdjęcia, Mnie też eklerka smakowała :-)Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taką encyklopedię , Basiu.

    OdpowiedzUsuń