niedziela, 3 czerwca 2018

Pudełka

Witajcie . Ostatnio okleiłam sobie kilka pudełek . Pierwsze to pudełko po herbacie . Potrzebowałam takie pudełeczka na drobne elementy . Po zrobieniu kartek jak sprzątam to nie wszystko udaje  mi się  sprzątnąć.  Znajduje potem  na podłodze  i gdzie indziej   różne drobne  elementy i  kwiatki . To już nie wsadzam je w odpowiednie miejsce tylko na jedną kupkę . To pudełeczko będzie mi służył do takich znalezionych  małych elementów. Okleiłam je  tapetą Kolejne pudełeczko to baaaardzo stare pudełko w którym trzymam kolekcje koper . Je również okleiłam tapetą ale inną.białą gładką. Napaćkałam na nim troszkę   farbą . Nie przykładałam się wiec tylko takie proste kwiatki itp.Ale wygląda lepiej niż pierwotnie .Poszłam za ciosem i okleiłam jeszcze jedno pudełeczko . Nie  miałam w planach go oklejać ale zostały mi resztki tapety wiec je jeszcze wykorzystałam .Tu wcale sie to klejenie nie przykładałam bo pudełeczko służy mi na drobne śmieci.








5 komentarzy:

  1. Basiu! Ja jutro będę oklejać ale nieco większe, Oklejone zawsze ładniej wyglądają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Oklejanie pudełka zawsze daje super efekt końcowy.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wykorzystana tapeta i piękne nowe życie pudełek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, bardzo ładne i praktyczne pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń