sobota, 16 czerwca 2018

Spacer i piknik nad jeziorem

Witajcie . Dziś miałam fajny dzień. Byłam na spacerze . Z moim klubem TPG poszliśmy na spacer nad jezioro długie . Wzięłam kijki i dobrze mi się z nimi  spacerowało. Potem sobie posiedzieliśmy , porozmawialiśmy . Miło czas minął. Oczywiście wzięłam aparat i zdjęcia robiłam. Teraz to jak  robię zdjęcia sporo ich wrzucam na bloga a kiedyś na początku to mało zdjęć dawałam Tu też spacer nad długim ale jedno zdjęcie http://basiapawlak.blogspot.com/2012/06/spacer-zkijkami-s.html

5 komentarzy:

  1. Basiu! Pięknie znowu spędziłaś dzień, Piknik nad jeziorem jest Cudowny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, piekna pogoda, cudne widoki, świetnie spędzony czas, masz dobrze Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie spędzony czas, Basiu. I jakie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spacer i pięknie spędzony czas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak miło spędzony czas w sympatycznym towarzystwie i pięknych okolicznościach przyrody :-)

    OdpowiedzUsuń