sobota, 25 sierpnia 2018

kolorowy zawrót głowy

Witajcie . W sierpniu na karteczce oprócz kolorowanki  ma się  znaleźć niespodzianka . Niespodzianka czyli coś co  Ewcia nam przyśle . Dostałyśmy od niej śliczne karteczki oraz różne przydaśki .takie  fajne przydaśki że się rozkręciłam i zrobiłam dwie  karteczki .niestety nie zrobiłam zdjęcia  jakie przydaśki w pierwszej kartce użyłam ale po co skoro  oprócz bazy to wszytko jest od Ewy . W drugiej karteczce  moje to jest kolorowany szlaczek a reszta jak widać od Ewy






7 komentarzy:

  1. Świetne Basiu! Super komponuje się delikatny róż na żółtej bazie.
    Hubcia obdarowała nas hojnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Piękne karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, cudowności zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, świetnie wykorzystałaś przydaśki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i super przydaśki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń