wtorek, 7 sierpnia 2018

Wymianka u lidzi kolory

Witajcie. W Lipcu u Lidzi wymieniałyśmy się karteczkami w ulubione kolory . Ja zrobiłam fioletową dla Lucyny https://pasjemojelucy.blogspot.com/
Czy wy tez tak Macie że robiąc kartkę szukacie  konkretnej rzeczy i nie znajdziecie jej a potem jak kartka  zrobiona to się znajduje. Ja tak miałam z tą kartka. Szukałam ciekawych fioletów  a jak zrobiłam to dopiero je znalazłam .Ja cudna karteczkę czerwoną dostałam od
 Marzenki Mici http://sennyocean.blogspot.com/
Zobaczcie  jaką genialną karteczkę dostałam .Czerwona karteczka ale jeszcze  w moim morskim klimacie muszelkowym super a jak by ktoś jeszcze  nie wiedział dla kogo to  napis Basia . SSuuuuper karteczka Dziękuje ci Marzenko







8 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki.:) Pozdrawiam Basiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę Basiu, że mogłam sprawić Ci radość czerwoną kartką .
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki, Basiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Piękne karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajną karteczkę Basiu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrzenka idealnie trafiłam w Twoje muszelkowe zamiłowania i zrobiła piękna kartkę. Twoja wymiankowa kartka w fioletach też śliczna :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki, a ta muszelkowa bardzo ciekawie zrobiona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak często, że czegoś szukam i tego nie ma, a jak już tego nie potrzebuję, to cudownie się to znajduje. Cudowną muszelkową karteczkę dostałaś. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń