poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Rozwiązanie Zagadki

Witajcie . Miło  mi ze chciałyście się pobawić ze mną i odgadnąć moją zagadkę . Napisałam że oba zdjęcia przedstawiają prawie to samo . Małgosia odgadła To jest szklanka . A Krysia że pierwsze zdjęcie jest zrobione z boku a drugie od góry Pierwsze zdjęcie szklanka z bliska  z colą podświetlona świeczką Drugie zdjęcie to szklanka z wodą nad świeczką .Takie różne zdjecia porobiłam Pobawiłam się świeczką i szklanką.













Kolejnego wieczoru wzięłam inną świeczkę i też się pobawiłam. Niestety świeczka  słabiej świeciła i nie bylo tak fajnych zdjęć



3 komentarze:

  1. Basiu! Świetny pomysł miałaś z tymi zdjęciami, Efekty wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cieszę się, że chociaż pierwsze udało mi się odgadnąć:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń