środa, 28 listopada 2018

Kartka dla niewidomego

Witajcie. Jak wiecie  zawsze mam  problem z wymyśleniem kartki dla niewidomego . Tym razem  nawet  pomysł jakiś miałam .Kolega  gra na keyboardzie . Wymyśliłam że zrobię mu kartkę z klawiszami .Troszkę się z nimi męczyłam bo to są klawisze które można nacisnąć . Niestety he he nie grają .Kartka nie bardzo mi wyszła bo sztukowałam te klawisze czarne wyżej  , białe  niżej  ale coś tam mi wyszło . jeszcze dodałam takie niby pokrętła i oto taka  jest karteczka



Karteczka u mnie była rok .Kolega rzadko przyjeżdża i na poprzednie urodziny nie  był .Karteczka  więc czekała na niego i się w końcu doczekała

12 komentarzy:

  1. Basiu bardzo pomysłowa karteczka :) miałas świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, myślę że ta karteczka jest rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity pomysł Basiu, jestem pełna uznania, bo nie dość, że różne kształty, to jeszcze ruchome elementy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu dołączam się do poprzednich komentarzy. Kartka świetna i wielkie brawa za pomysł, który jest genialny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa :) Świetnie sobie poradziłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Bardzo Piękna i pomysłowa karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, wielkie brawa za pomysł. Karteczka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł rewelka. świetna ta kartka z tymi klawiszami :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu masz genialne pomysły. Świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł!! Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń