piątek, 30 listopada 2018

Zakupy w sklepie STORM

Witajcie Na urodzinki od Magdy i Karolinki dostałam bon do sklepu plastycznego .W końcu się  tam wybrałam iiiiii wsiąkłam  Ile tego :filc, papiery , naklejki ,farby, kleje , rzeczy do decu oooooo aaaaaaa. Trudno było wybrać . Wybrałam jednak nie do kartek tylko do malowania podobrazia i farby akrylowe . Oraz drobne naklejki . Wszytko drogie niestety ze przekroczyłam kwotę ale za to mam już od mamy prezent imieninowy bo dopłaciła. Była szybsza bo zanim znalazłam w torbie portfel to mama już zapłaciła . Nie powinnam do takich sklepów wchodzić bo wydam tam majątek . Od siostry i siostrzenicy też dostałam rzeczy do malowania i rysowania czyli czas zacząć malować
Kupiłam też nową paletę do farb bo jak widzicie  moja już jest baardzo  "kolorowa"




12 komentarzy:

  1. Brawo Basiu! Cieszę się wraz z Tobą ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Która z nas nie lubi takich zakupów.? Tylko złota karta bez limitu by się przydała :) Świetne zakupy Basiu :)Teraz tylko tworzyć i pokazywać :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super prezent sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bony w prezencie to dobry pomysł - szczególnie dla kogoś, kto ma twórcze zainteresowania i komu co chwilę przydają się farby, pędzle i inne artystyczne narzędzia. Cieszę się, że wyprawa do sklepu udała się w 100%. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu najważniejsze, że zakupy bardzo udane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane zakupy Basiu.:) Żałuję, że u mnie nie ma takich sklepów - uroki małych miasteczek. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu! Wspaniałe zakupy uczyniłaś, Teraz tylko tworzyć - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja cie! Bank mamie rozbilas! Bedziesz tworzyc!!!
    Pozdrawiam imienniczke :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czekam na pierwsze twórcze obrazki w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się boję wchodzić do takich sklepów, bo zawsze mam za mało pieniędzy - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń