piątek, 9 listopada 2018

Moje spełnione marzenie cd

Witajcie Bardzo wszystkim dziękuje za spełnienie mojego marzenia . Dziękuje za cudne karteczkihttp://basiapawlak.blogspot.com/2018/11/moje-spenione-marzenie.html
Do spełnienia mojego marzenia przyczyniło się wiele osób nie  tylko blogowy świat . Przypuszczam domyślam się że to  Magda będąc  na kronice  zobaczyła  już wasze karteczki  i przekazała informację  o moim marzeniu w naszym klubie TPG  koordynatorce wolontariatu Karolince . Tak  więc zaczęły do mnie  przychodzić kolejne karteczki .  Oto karteczki od znajomych z TPG
 
Aż   trzy od Jacka  który lubi góry , motory .Uśmiałam się Jedna kartka druga oo ile ich Jacek to tłumacz przewodnik  z Biskupca
na jego motorze
Od Iwonki wolontariuszki U niej  często były spotkania kulinarne http://basiapawlak.blogspot.com/2018/03/spotkanie-kulinarne.html

By  było ich dużo kolejne trzy od Wolontariuszki z Lidzbarka   Natalka jeździ na wycieczki bywa na spotkaniach Pomagała mi robić
 kronikę http://basiapawlak.blogspot.com/2016/02/mie-spotkania-pszy-kronice.html
Kolejny hurcik od Magdy i jej rodzinki
Magda  Tłumacz przewodni super dziewczyna  robimy kronikę na kijki chodzimy Była na urodzinkach




Oraz jej córa Majeczka też już już tłumacz przewodnik
Od Przemka z rodzinką Przemek nasz Tłumacz przewodnik jak nie miał rodzinki to bywał na spotkaniach  częściej . Na spotkaniach z grami u mnie oraz na urodzinkach

Od  Karolinki naszej koordynator  wolontariatu
Od  kolejnej Karolinki Byłej koordynator wolontariatu
Karolina mieszka teraz w warszawie wpada tu do rodziców i czasami się spotykamy Często przynosi mi jakieś fajne przydasie http://basiapawlak.blogspot.com/2018/06/kartka-muzyka-spotkania.html
Była na moich urodzinkach 

Karteczka  od mamy Karolinki
Od Rysia i Gosi z Korsz Rysio jest osobą całkowicie niewidoma z resztami słuchu Lubi być na spotkaniach . Jak go nie ma to znaczy ze  jest na jakiś warsztatach czy innych wyjazdach
Od  Piotrka Piotrek nie słyszy i  a lepiej widzi . Teraz mieszka Barczewie  Jak mieszkał w Olsztynie to bywał u mnie na grach


Grzegorz słabo widzi i słabo słyszy Lubi góry i kajaki Zawsze jest na spotkaniach  mimo ze nie  mieszka w Olsztynie



Od  Zygmunta z Iławy
Od Jagody i Romka  Jagodę znam najdłużej .Poznałyśmy  się w pracy To ona powiedziała mi o TPG
Jagoda nie słyszy ale trochę lepiej os swego męża Romka widzi . Uzupełniają  się bo on lepiej słyszy



Od dwóch miłych kobietek Joli i Ali Karteczka genialna. I jeszcze jaki dodatek  Jak by jeszcze  doliczyć to by było sporo bo tych dodatkowych jest 23
U joli byłam na dwóch spotkankach  w domu http://basiapawlak.blogspot.com/2017/02/spotania-i-wyjscia.html
http://basiapawlak.blogspot.com/2017/01/spotkania-i-spacer.html
 Ala  przestała słyszeć jak była już dorosła. Teraz znowu slyszy bo ma implant . U Ali to byliśmy w jej pięknym ogrodzie http://basiapawlak.blogspot.com/2013/06/dugi-fajny-dzien.html
Od Martynki Naszej pełnomocnik czyli Naszej szefowej  U Martynki Parę razy tez byliśmy nas spotkankach
http://basiapawlak.blogspot.com/2017/02/bardzo-intensywne-zajecia-kulinarne.html
http://basiapawlak.blogspot.com/2016/07/gril-ztpg-u-martynki.html
Nie tylko od znajomych z TPG z mojej  jednostki dostałam karteczki Oto Karteczka od Tłumacza Przewodnika z innej jednostki . Jagode Bosek poznałam na warsztatach w łucznicy

Dwie karteczki jakie dostałam na spotkaniu klubowym Pierwszą zrobiła Iwonka nasz  Migacz  jak się przedstawia czyli Tłumacz języka migowego a drugą Majeczka
A  ta od Oli co czasami do mnie wpada
W dniu urodzin listonosz przyniósł najwięcej karteczek


Dzięki karteczką  przedstawiłam część naszej warmińsko Mazurskiej jednostki TPG czyli   klubu do którego chodzę i miło spędzam czas.Przedstawiając pisałam ze nie wszyscy są z Olsztyna bo jednostka jak  nazwa wskazuje obejmuje całe województwo .Wymieniając osoby pisze jak widzą i słyszą bo osoby głuchoniewidome w różnym stopniu mają uszkodzony słuch i wzrok . Na spotkaniach i w codziennym funkcjonowaniu pomagają nam wolontariusze i tłumacze przewodnicy Miło. razem spędzamy czasO tłumaczach przeczytacie tu http://tpg.org.pl/dis/archiwum/nr-12012/tlumacz-przewodnik-%E2%80%93-kto-to-taki/
Tak wiec od przyjaciół z TPG karteczek jest  26  A wszystkich  od was42   wymianka  7  bo jedna dojdzie 5 od rodziny  54  czyli policzyłyście ...... 80    tyle ile moja mama  kończy w styczniu  lat


15 komentarzy:

  1. Basiu ale extra , świetne kartki dostałaś. Masz mnóstwo przyjaciół. Gratuluje i cieszę się razem z Tobą , że spełniło się Twoje marzenie i to z nawiązką !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wysyp karteczek, cieszę się Basiu, że Twoje marzenie się spełniło.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu świetnie, że spełniło się Twoje marzenie :)
    Po ilości kartek widać jak wielu masz przyjaciół i tych w realu i tych wirtualnych.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę Basiu, że Twoje mqareznie się spełniło! Pozdrawia cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę moc dobrej duszy tych wszystkich ludzi dobrej woli , który sprawili Ci tyle radości :)
    Och ... 80 kartek - super , że marzenie się spełniło :)
    Basiu , spełnij i moje marzenie wysyłając mi pocztówkę z pozdrowieniami od Ciebie :)Będzie mi miło **

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki i cudnie, że udało się spełnić Twoje marzenie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie! Każda kartka o wielkiej wartości, bo za każdą stoi człowiek, który chciał sprawić Ci Basiu małą przyjemność. Super, że się udało:)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, wspaniale, że masz tylu przyjaciół i że spełniło się Twoje kartkowe marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu!Cudowne miałaś Urodziny, Masz dużo wspaniałych przyjaciół którzy sprawili Ci Wiele radości, A karteczek wspaniała ilość Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu jak cudownie się czytało ilu ludzi o Tobie pomyślało i karteczki Ci sprezentowało. Ciesze sie razem z Tobą, a ilośc jest imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, wspaniale, że udało się spełnić Twoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu wspaniała wiadomosc!!! Sto lat Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń