piątek, 2 marca 2018

Spotkanie kulinarne

Witajcie. Wczoraj spędziłam miłe popołudnie ,byłam na spotkaniu kulinarnym . Spotkaliśmy się u  wolontariuszki Iwonki  w domu ze znajomymi  z mojego klubu. Było nas  sporo osób bo 12 . Ja i kilka innych osób przyszliśmy wcześniej zaczęliśmy robić babkę ziemniaczaną.Kiedyś wysłałam  do kilku dziewczyn między innymi do Iwonki wiadomość żeby nie wyrzucały szklanych słoiczków po kremach itp . Teraz Iwonce pokazałam co z takich słoiczków chce zrobić i ona mnie obdarowała   miedzy innymi słoiczkami po biedronkowych jogurtach .Za   każdym razem jak  u niej jestem  to czymś fajnym mnie obdarowuje W miej atmosferze wśród pogaduszek praca szybko szla. Gdy reszta towarzystwa doszła zostało im tylko wymieszać babkę i wstawić. do piekarnika . Czekając aż się babka upiecze zrobiliśmy  czekoladowy  deser .pokroiliśmy i zmiksowaliśmy banany i awokado . Dodaliśmy jeszcze miód i kakao .Bardzo ciekawy deser wyszedł .Jutro też miło spędzę czas.








3 komentarze:

  1. Fajnie spędziłaś czas :) Miło jest czasami spotkać się ze znajomymi na pogaduszki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam.
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Wspaniałe Spotkanie, Smaczne wypieki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń