niedziela, 18 marca 2018

Spotkanie klubowe sniadanko i kartki wielkanocne

Witajcie . Wczoraj  byłam na spotkaniu klubowym w mojej jednostce TPG .. Najpierw  mieliśmy śniadanko wielkanocne  a potem robiliśmy kartki . Na spotkanie  pojechałam obładowana rzeczami . Oprócz jak zawsze kartek urodzinowych  miałam obrus, moje kurczaczki oraz rzeczy  do robienia kartek :nożyczki , dziurkacze.Moje  kurczaczki  były ozdobą stołów a potem każdy sobie  wziął do domu .Jedząc  pyszności  słuchaliśmy troszkę o tradycjach wielkanocnych opowiadanych  przez jedną wolontariuszkę .Robiliśmy też zdjęcia  do promocji 1% A potem  w milej  atmosferze powstawały  kartki wielkanocne .Kurczaczki rozdane to lżej w torbie ale torba zapełniona i tak byla bo  dostało mi się kilka fajnych rzeczy . Od jednej  osoby dostałam kolejne  słoiczki  po jogurtach . Od   drugiej   dostałam fajne piórka .Dostałam też troszkę resztek po wycinaniu wykrojnikowym oraz troszkę wyciętych rzeczy jakie zostały po robieniu kartek . Najcięższą rzeczą były wywołane zdjęcia do kroniki . O ile ich było bo to z całego roku się nazbierało . Takie mamy opóźnienie w kronice .




















6 komentarzy:

  1. Basiu, bardzo fajne i owocne są te wasze spotkania.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mieliście fantastyczne spotkanie przedświąteczne. Gratuluję Ci Kochana tego, że Twoje kurczaczki były ozdobą stołów. Zastanawiam się, kiedy ostatnio uzupełniałam kronikę parafialną(za którą nota bene jestem odpowiedzialna) i chyba mam ponad roczne opóźnienie. Wstyd, prawda? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Wspaniałe śniadanie , Cudowne Dekoracje i Piękne dekoracje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spotkanie udane. Miło widzieć Cię Basiu taką radosną. Basieńko jak nazywa się ten przyrząd do cięcia z lewej strony, obok dziurkaczy? Wiesz z jakiej jest firmy? Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ustrojony stół świąteczny :) Bardzo fajne karteczki przygotowaliście :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że tyle radości sprawia przygotowanie do świąt. Kartki są takie przestrzenne, takie jasne, bardzo mi się podobają. Muszę pomyśleć o takiej formie przy tworzeniu swoich. Pozdrawiam Cię Basiu bardzo serdecznie i życzę owocnych zbiorów 1% :-)

    OdpowiedzUsuń