piątek, 30 marca 2018

ksiądz Karol Misiewicz, "WIARA. Kilka słów o najważniejszym”.

Ksiądz Karol Misiewicz (ur. 1987 r. w Bartoszycach) jest kapłanem Archidiecezji Warmińskiej. Wyświęcony został 25 maja 2013 roku w Olsztynie. Z powołania ksiądz, z zawodu kucharz, z zamiłowania poeta, eseista i prozaik. Autor wierszy (głównie o tematyce religijnej), a także bajek dla dzieci i opowiadań.http://www.zsreszel.pl/osobowosci-szkolne/322-ks-karol-misiewicz.html

Skrucha
Spojrzałeś na mnie Boże

ze swego nieba
Pokręciłeś tylko głową,
a później coś dodałeś.
Teraz już tego nie pamiętam.

Płaczę...Siedząc w swoim pokoju...
Zaraz kolejna msza święta.
Tyle tych moich grzeszków
że trudno je spamiętać

Smutno mi dzisiaj.....
Droga moja niepewna.
Podnoszę swój ciężar
i podążam tam
gdzie wyznaczona życia mego meta
/
i tylko wołam głosem ściszonym
Boże grzechy moje przebacz


Nadzieja

Nadzieja
Głos Boży
który nie zamiera

Dodaje skrzydeł
w obliczu zwątpienia
kiedy taka potrzeba.

Po to jest nadzieja
by ,gdy spłyną łzy
pocieszyć człowieka




5 komentarzy: