wtorek, 23 kwietnia 2019

Wymianka kartkowa żółwie

Witajcie . W tym miesiącu u Lidzi wymieniamy się karteczkami z żółwiami Mój siostrzeniec miał żółwia a potem ja go miałam  .Pielęgnowałam go ,kąpałam, smarowałam skorupę wazeliną,dogrzewałam zimą. Potem też komuś z rodziny oddalam  .Niby są powolne ale jak go puszczałam by sobie po pokoju pochodził to zanim się obejrzałam już był na drugi końcu pokoju .Oto moja karteczka z takim narysowanym żółwiem . Wysłałam ją do organizatorki czyli Lidzi Czarnej damy z http://misiowyzakatek.blogspot.com/
Ja z bardzo fajnym żółwikiem  dostałam od Magdy zhttp://zaciszelenki.blogspot.com/



7 komentarzy:

  1. Świetne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznego żółwika narysowałaś Basiu.:) Nie wiedziałam, że żółwie smaruje się wazeliną. Przesyłam milutkie pozdrowienia Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne żółwiki, Basiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne karteczki. Ja bardzo dziękuję za Świąteczną. Wczoraj doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Basiu za świetną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń