czwartek, 4 kwietnia 2019

Wymianka tematyczna

Witajcie wzięłam udział w wymiance tematycznej u Magos
Ja wysyłałam do  Beatki z http://szczesliwyzakatek.blogspot.com/
Beatka chciała kwiatową lawendę lub różę. Ja wysłałam z różami .Wysłałam świecznik  ,notesy ,obrazek ,breloczki ,wisiorek i inne rzeczy Ja dostałam paczuszkę od Justynki http://justiti.blogspot.com/
A jaki ja mogłam motyw  wybrać  ???? muszelki !!!!  Zobaczcie co dostałam .Suuper pudełeczko a w nim muszelki!!! Była też śliczna karteczka ,słodkości i mnóstwo przydasi i książka  z przepisami na dania z ryb  .Bardzo dziękuje za super paczuszkę i
















za super wymianke

11 komentarzy:

  1. super i jeszcze książka z przepisami na ryby morskie. Fantastycznie.
    W sprawie uratowania ośrodka, pomyślałam że zadzwoń Basiu do Biura Porad Obywatelskich. Co prawda ma kontakt tu do Warszawy, ale oni na pewno coś podpowiedzą, gdzie się zgłosić po pomoc. Poproś panią, oni tam są bardzo życzliwi, na pewno zrozumie. Oni się zajmują pomocą dla niepełnosprawnych, biednych, w trudnych sytuacjach. http://bpo.warszawa.pl/kontakt/
    Napisałam już na portalu społecznościowym, może ktoś się odezwie do Ciebie z pomysłem na utrzymanie projektu. Liczę na to :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty i fajna wymianka :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prezenty wymiankowe Basiu wysłałaś i piękne otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty przygotowałyście w ramach wymianki!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się siebie wzajemnie obdarowałyście. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się obdarowałyście.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka i super prezenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń