poniedziałek, 1 czerwca 2020

Spacerek

Witajcie .Tak jak napisałam staram się więcej ruszać. Oto kilka fotek z kolejnego spacerku .Było ciepło słonecznie miło.  .Wiosna wszędzie . kwitnie wszędzie . Ale ale co to na trawniku??. Oto ślady ślady dzików..w Olsztynie rozpestwiły się na dobre . Teraz mają je wylapywać Ja dzików nie widziałam ale oto kilka zdjęć z netu jak sobie chodzą po mieście i to jest dla ludzi niebezpieczne . Brr innego dnia był spacerek po sklepach Byłyśmy w hurtowni odzieży . A tam maseczki :kolorowe, wzorzyste. Nic tylko wybierać .Jak ktoś nie umie szyć to było gdzie kupic i wybierać. Dobrze że teraz tylko w pomioeszczeniach trzeba je mieć








5 komentarzy:

  1. Fajny spacer!dziki sa najlepsze!pamiętam jak byłam na wakacjach w Piaskach i dziki chodziły ulicami aż mnie ciarki chodziły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny miałaś spacerek :) A dziki się u was rozpanoszyły na dobre. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, dzików to bym nie chciała spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzików bym nie chciał zobaczyć na żywo... Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też jest pełno dzików, a ostatnio chodza z młodymi więc niebezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń