wtorek, 18 stycznia 2022

Zróbmy przyjemność Zosi na urodziny

 Tak zatytułowała Karolinka swojego posta. W nim prośba o karteczki urodzinowe dla niepełnosprawnej Zosi uprawiającej sport .Więcej na blogu Karolinki bo tam ładnie to opisała .https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2022/01/1389-zrobmy-przyjemnosc-zosi-na-urodziny.html

Jeszcze parę dni jest wiec zdąży się zrobić czy kupić i wysłać karteczkę. Ja taką dziwną zrobiłam przedobrzyłam . Miało to być podium medalowe ale za bardzo  napaciałam  . A oto bardzo proste karteczki jakie nie zrobiłam .Zapytano mnie czy bym zrobiła karteczkę dla niewidomej . Przed świętami nie miałam czasu wiec tylko takie nie przyklejone proste propozycje pokazałam. Ta  osoba zainspirowana trochę nimi sama coś zrobiła 






5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i ciekawe propozycje karteczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kartka dla Zosi już w drodze. Tak się spieszyłam , że nawet jej fotki nie zrobiłam. Może i twoja kartka trochę naciapana, ale myślę że Zosi bedzie zachwycona samym faktem otrzymania kartek na tak ważne urodziny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, myślę, że Zosi spodoba się Twoja radosna kartka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartkę zrobiłaś dla Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, kartka dla Zosi wyszła pierwsza klasa! Dziękuję, że przyłączyłaś się do akcji

    OdpowiedzUsuń