sobota, 26 sierpnia 2023

Krótki wypad za miasto

 Witajcie W czwartek pojechałyśmy do domeczku . Julia nas zawiozła . Siostra i Julia do wieczora z nami zostały . Miałam się kapać w jeziorku a kapałam się tylko w promieniach słoneczka .kolejne drobne zmiany były. Ławka kiedyś stała pod oknem a teraz przy drzwiach a tam stoliczek i krzesełka. Zawsze jak jak byłam to robiłam zdjęcia kwiatkom a teraz powiększyli trawnik więc nie ma. Jednak troszkę kwiatków znalazłam . Siostrzenica lubi układać puzzle .Zobaczcie całkiem trudne a niektóre elementy są w kształcie zwierząt . Zobaczcie w jakim miłym towarzystwie  w domku siedzę hehe Oto julia i jej chłopak .Znacie obrazy malowane po cyfrach . Można gdzieś wysłać zdjęcie i oni zrobią numerkową plansze czy jak to się zwie i samemu pomalujesz . Oto efekt fajny pomysł Do domku wróciłyśmy bo wystraszyłyśmy6 sie  ze mają być dzi














ś burze   

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kwiaty.
    A puzzli w kształcie zwierząt nigdy nie widziałam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka Basiu. Super, że choć trochę kwiatków się uchowało. Puzzle trudne, ale są tacy, którzy je uwielbiają. Pozdrawiam milutko i życzę udanego tygodnia Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te puzzle, jeszcze takich kształtów nie widziałam. Kwiatki śliczne znalazłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te puzzle, które uatrakcyjniły wypad za miasto.

    OdpowiedzUsuń